15 квітня 2016 р.

Моя професія - поліцейський
     В рамках проекту "Моя нова поліція: громадянська підтримка реформи  національної поліції" в приміщенні бібліотеки відбулась зустріч патрульних поліцейських з учнями 9 класу середньої школи №6 та професійно-технічного училища №6.



     Захід проходив у форматі імідж-коктейлю "Моя професія - поліцейський!". Інспектори 3 роти 3 батальйону Лубенець  Ростислав, Шемчук  Ефсане та Борисенко Роман розповіли свою історію успіху "Як я став поліцейським", чому виникло бажання  піти в патрульну поліцію, про процес відбору,  про  цікаві  випадки за період служби.
     Звісно, було безліч запитань - відповідей, розігрувались рольові ігри, обговорювались життєві ситуації тощо.
     Яке ж спілкування без практичних занять?


     На згадку про зустріч - селфі з полісменами!!!




Нова поліція -  моя надія!

Немає коментарів:

Дописати коментар